Witamy!
Gdy wchodzimy w świat Cyb-World.
Od razu, się rejestrujemy, wchodzimy w dział Karty Postaci i zakładamy własną.
Aby mieć obok liczby postów Rasę/Królestwo/Poziom/Klan należy zmienić to w swoim profilu.
Potem, zaczynamy piękną rozgrywkę.
Witamy!
Gdy wchodzimy w świat Cyb-World.
Od razu, się rejestrujemy, wchodzimy w dział Karty Postaci i zakładamy własną.
Aby mieć obok liczby postów Rasę/Królestwo/Poziom/Klan należy zmienić to w swoim profilu.
Potem, zaczynamy piękną rozgrywkę.
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Techniki/Czary - Wiedźmin

Go down 
AutorWiadomość
Gerald
Admin
Gerald


Rasa : Wiedźmin
Poziom : Max.!
Klan : The Witchers
Królestwo : Verengdar
Liczba postów : 239
Exp : 576944
Join date : 13/06/2010
Skąd : z daleka.

Techniki/Czary - Wiedźmin Empty
PisanieTemat: Techniki/Czary - Wiedźmin   Techniki/Czary - Wiedźmin EmptyPią Cze 25, 2010 3:26 pm

Znak Aard - w Starszej Mowie słowo "aard" oznacza górny, najwyższy, jednakże nazwa znaku jest myląca. To jeden z prostszych czarów psychokinetycznych, polega na pchnięciu energii w wybranym kierunku. Jego siła zależy od woli i koncentracji rzucającego czar.

Znak Quen - wytwarza wokół rzucającego pole ochronne, które chroni go przed pociskami niemagicznymi, takimi jak kamienie.

Znak Aksji - znak ten daje rzucającemu możliwość kontrolowania, uspokajania osoby bądź zwierzęcia będącego pod jego działaniem.

Znak Igni - jak wskazuje łacińska nazwa, oznaczająca "ogień", jest to znak, który pozwala rzucającemu wzniecić płomienie. Jego znajomość może się przydać - Geralt używa go np. w celu przepalenia powrozu, którym został związany.

Znak Yrden - wiedźmini używają tego znaku, by wytworzyć wokół siebie ochronną barierę. Drzwi, rygle czy wieka znajdujące się pod jego działaniem zostają magicznie zabezpieczone. Rzucenie polega na narysowaniu symbolu tego Znaku na obszarze, który rzucający chce chronić. Gdy przedmiot z namalowanym symbolem zostanie poruszony, magia zniknie.

Znak Heliotropu - chroni rzucającego przed atakami z użyciem magii bądź je osłabia, pozwala wychwycić czar przeciwnika, nie działa jednak w stosunku do strzał, bełtów czy innych przedmiotów zadających obrażenia fizyczne.





Powrót do góry Go down
https://cybworld.forumpl.net
 
Techniki/Czary - Wiedźmin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Techniki/Czary - Demonica
» Techniki/Czary - Leśna Elfka
» Techniki/Czary - Mag Bitewny
» Techniki/Czary - Templariusz
» Techniki/Czary - Gladiator

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Wspólnota :: Techniki/Czary itp.-
Skocz do: