Wiedźmin - Wiedźminem zostają zazwyczaj porzucone dzieci. Są oni stworzeni do ochrony ludzi przed potworami. Po mutacji, wiedźmin jest bezpłodny.
Gladiator - Byli oni często niewolnikami, lecz teraz zaczęli oni walczyć i podróżować po świecie.
Templariusz - Rycerz, walczący za dobra swojego rodu nigdy nie zabija dzieci zabija je tylko gdy jest potrzeba.
Nekromanta - Nekromanta łączy się z Magią Ziemi oraz przyzywaniem demonów, również dziedzinę magii polegającą na ożywianiu zwłok lub szczątków ludzkich.
Mag Bitewny - Mag Bitewny jest od wczesnego dzieciństwa szkolony w okiełznywaniu i kształtowaniu magii żywiołów. Nikt inny nie włada magią równie zręcznie, jak czarodzieje. Magowie Bitewni przechodzą także ciężkie szkolenie w walce i potrafią radzić sobie w walce wręcz przy użyciu miecza i laski.
Leśna Elfka - Elfki są mocno przywiązanymi do natury leśnymi stworzeniami, wyjątkowo sprawnie posługującymi się łukiem i strzałami. Ich elfickie łuki szerzą spustoszenie w szeregach każdego rodzaju najeźdźców, gdy spada na nich grad strzał. Często unikają walki w zwarciu, lecz jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko, są w stanie bronić się przy pomocy magii i przyzywają leśne stworzenia do pomocy.
Demonica - Demoniczna wiedźma jest stworzeniem z piekieł - złowrogą i niesamowitą postacią. Włada ciemną magią, która pozwala jej przeobrażać się w kilka typów demonów. Każde przeobrażenie pozwala demonicznej wiedźmie używać innego specjalnego ataku, zwykle w kombinacji z jej dodatkowymi magicznymi zdolnościami.